Tel: 041829999

Följ oss på facebook

Höstschema gruppträning 2017

Måndag

17.00 - 18.00 Step

18.00 - 18.30 Core

​18.30 - 19.10 Spinning

​18.00 - 19.00 ATC

Tisdag

18.00 - 19.00 Spinning

Onsdag

17.30 - 18.30 ATC

18.00 - 19.00 Spinning

​18.00 - 19.00 Bodypunp

Torsdag

18.00 - 19.00 Zumba

18.00 - 18.45 Spinning

19.05 - 20.05 Box & Kick

Fredag

​17.30 - 18.15 Tabata

Lördag

​10.00 – 10.45 Spinning

Söndag

10.00 - 11.00 BodyPump

16.30 - 17.30 Zumba

17.30 - 18.30 Yoga

Cross Energy

Utmanade högintensivt konditions och styrke pass för för såväl nybörjare som atleter. Vi använder oss av skivstång och egen kroppsvikt.​

Core

Funktionell stabilitets och bålträning där både mage, ryggen och hållningen får arbeta.

Les Mills Body Pump

Med skivstång och viktplattor får du en rolig och givande styrketräning som garanterar resultat. Du bestämmer själv vikten på stången och därmed hur hårt du vill träna.

Tabata​

Intervallträning där man tränar efter en viss tid, högintesivt och varvar med kort vila. tex 20 sek arbete 10 sek vila. Detta upprepas 6-8 ggr. Kondition och styrka i ett paket.

Box & Kick

Träning där man använder handskar och mitsar. Slag och sparkar i intervaller.

Zumba

Dansinspirerad träning till latinamerikanska rytmer så som salsa, cumbia, reggeaton, samba, merengue och många fler. Ett konditionspass där du svänger på höfterna.

ATC - Actic training circuit
Enkla och funktionella övningar som tränar hela kroppen, passet ger både styrka och kondition.

Step
Konditionsträning där vi använder oss av stegkombinationer på bräda. Roligt och stärkande till pulserande musik.

Spinning

Träna cykling i grupp där du väljer ditt egna motstånd. För dig som vill träna upp din kondition och få starka ben. Vi har olika nivåer av spinning.

Spin medel
45min. Ett lite enklare pass för nybörjare eller den som vill ta det lite lugnare.

Spin/Core
30min spin + 30min core

Spin express
30min spin, för dig som inte vill spinna i en hel timme.

Spin/intensiv
60min. Ett utmanande pass utan pauser i låtarna.

Spin/Intervall
60min. Som det låter, kör hårt, vila och kör igen.

Spin/Power
60min. Kraftfullt pass för dig som gillar att ta i.

Spin/mixed
Lördagspass som varierar beroende på vilken instruktör som leder passet.

Cirkelträning

Cirkelträning är ett varierat och effektivt träningspass som hålls i gymmet. Stationsträning där vi lägger fokus på både kondition och styrka. Passet är utformat så att det passar alla, du jobbar efter dina egna förutsättningar.

​Kontaktinformation

​Korpen Landskrona Motionsidrottsförening

Varggatan 15
261 22 Landskrona
Tel: 041829999
E-mail: landskrona@korpen.se
Org nr: 844000-3211

​Hitta hit

Korpen Landskrona Motionsidrottsförening
Varggatan 15
261 22 Landskrona
Tel: 041829999
Org nr: 844000-3211
landskrona@korpen.se

​Sociala nätverk

Följ oss på facebook

​Följ oss på instagram